петък, 3 август 2012 г.

Марая засне гореща лятна фотосесия


Марая направи фотосесия край морския бряг. Младата певица на Diapason Records се довери за пореден път на фотографа Любомир Любенов, който се постара да разкрие целия й сексапил в кадрите.
Снимките са направени в Слънчев бряг, където изпълнителката на „Лошо ми действаш” обича да почива. „Реших да съчетая полезното с приятното.”, каза тя. „Бях на почивка в този курорт, но отдавна бях планирала да посветя един ден на фотосесия край морския бряг. Ако трябва да бъда съвсем честна, от пролетта си мечтая да осъществя снимки на плажа и нямах търпение да дойде лятото.”, призна с усмивка брюнетката.
На кадрите Марая позира с дълга рокля на Gucci и бански в две части. Тя отново работи с фотографа Любомир Любенов, който е правил последните й фотосесии. „С него се сработваме чудесно. Той е страхотен професионалист. Предразполага ме и ми помага да се чувствам много добре пред камерата.”, не пести похвали по негов адрес дългокраката фолк дива.






1 коментар: